svart på vitt

 
Som de flesta av er kanske har lagt märke till har jag inte uppdaterat bloggen så mycket på senaste tiden. Jag tog en liten bloggpaus för att kunna fokusera på lite viktigare saker, läxor, prov och inlämningar osv.
I fredags var jag på klassfest hos Jonna. Goaste på länge. Det var förjävla kul! ES2E, bästa klassen någonsin. 

Imorgon har jag egentligen studiedag, men ska ändå vara på plats i stan klockan 9, då jag och två till i min filmgrupp ska spela in film. Funderade faktiskt på att ta med kameran min oh fota lite behind the scenes så att säga. Känner att jag delar allt för få filmprojekt här på bloggen. Måste bli bättre på det. Blev så himla glatt överraskad när jag kikade in på min youtube-kanal och såg att min och Josefs musik-video som vi gjorde i 1an snart har 1500 visningar!
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback