Illustrator-läxa

I digitalt skapande fick vi en läxa i ett program som heter Illustrator där vi skulle illustrera ett porträtt på oss själva. Dessa kommer senare framkallas och sättas ihop till en hel bok där alla mediaelevers porträtt och framtidsdrömmar och planer kommer finnas med. De i min årskull så klart då. En väldigt rolig idé faktiskt. Och porträttet i sig var väldigt kul att göra. Det var inte enkelt, men när man kom in i arbetet så gick det ganska snabbt. Det är mitt första porträtt någonsin gjort i Illustrator, men jag blev faktiskt ganska nöjd. Men det kan bli bättre! Får fortsätta utveckla mig helt enkelt ! :D
 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Olivia

Tycker det var skit fint! :)

Svar: tack så jättemycket! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-10-17 @ 20:18:06
URL: http://oliviaahlstedt.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback