svarta ögon

Sony a230 + Sony DT 50/1.8 SAM
 
Förlåt att bloggen varit lite lam på sista tiden, det har bara varit mycket med skolan, träningen och så har det inte varit något fint fotoväder.
Men idag så ställde jag mig och tog lite bilder inomhus, i svart vitt. Dock blev de inte jättebra, då de redan blivit ganska mörkt, så jag fick fota med hög ISO...Lite surt, men sånt får man leva med :D
Nu ska jag titta på gladiatorerna med min lillebor ! Hoppas att ni får en kul och mysig fredag :)



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Matilda Johansson

Grym på att fotografera, grym på att måla och helt sjukligt snygg och vacker.. Inte lite avundsjuk!

Svar: Nämen tack så jättemycket! Tror nog att du är super vacker , och att du inte alls behöver vara avundsjuk :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-03-22 @ 20:57:24
Postat av: Marlene

Var gjärna med på dagens blogg, står hur du ska göra! :) kram

2013-03-22 @ 21:03:56
URL: http://nattstad.se/marl3n3
Postat av: Evelina

Super fin verkligen! Jag fixade sen min design på min blogg tack vare dig , så tack så så jätte mycket kram ! :D

2013-03-23 @ 21:53:07
URL: http://styleewe.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback