kavaj och sånt

 
jacka Monki / byxor Dr Denim / skor TOM'S / solisar Gina Tricot / rygga Fjällräven
 

Slutade vid elva idag efter en timmes idrott. När jag slutat drog jag och Madde in till city och jag tog två hål i öronen. För sju veckor sedan tog jag ett hål uppe i högra örat, denna gången tog jag ett strax under det hålet, så nu har jag två hål där uppe. Tog även ett i andra örat också men det var nere i örsnibben, så nu har jag två där.(Ni kanske ser det på första bilden om ni kollar noga på örat!) Är grymt nöjd! Nu blir det nog inga fler på ett tag :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Sofia

Sååå fin blogg♥

Svar: Tack så jättemycket sötis! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-06-11 @ 22:53:12
URL: http://sofiars.blogg.se
Postat av: ida|foto

vilka fina solglasögon :)

Svar: Tack så mycket sötis :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-06-13 @ 12:56:38
URL: http://iidas.webblogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback