snyggaste fotojobbet by nastygal


Bilder från nastygals lookbook
 
Många bloggare lägger ut de här bilderna för klädernas skull, så även fast jag tycker att kläderna är to die for så tänker jag inte lägga ut dem bara pga dem, utan jag lägger ut dem på grund av att detta är vinterns helt klart bästa fotojobb tycker jag!
Är man fotogalen som jag så tillbringar man rätt många timmar bakom skärmen, sökandes efter snygga fotojobb att få inspiration av. Och detta är perfektion för mig. Plus att modellen är sjukt snygg! 
 
Men känner ändå att jag måste skriva lite om kläderna. Nion, pastel, spets och mönster. Känner på mig att detta blir den bästa sommaren ever! 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: nej tyvärr, jag gör mina egna :Dmen tack för att du frågade :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-01-10 @ 14:43:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg! :)

Svar: tack ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-01-10 @ 18:25:32
URL: http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: Olympia Thurfjell

Döball blogg och du verkar också döball, snygg stil dessutom.
Kika gärna in hos mig. :)

Svar: åhh tack så mycket ! :D det ska jag göra :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-01-10 @ 18:49:42
URL: http://olympiathurfjell.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback