abstrakt

 

Sony a230 + Sony DT 50mm/1.5 SAM
 

Idag har jag haft filmlektion och vi blev klara med alla scener, så nu är det bara redigeringen kvar! Kanske lägger ut filmen här på bloggen, när den är helt klar, men det får återstå att se. 
Efter skolan fattade jag kameran och fotade lite. Här ovanför ser ni bilderna. Just nu sitter jag och tittar på Top Model! Sjukt kul att det dragit igång igen. Det är ett sjukt bra program för inspiration.

Såg förresten att jag blivit länkad i sidomenyn igen! Det är så sjukt kul varje gång. Blev väldigt glatt överraskad! Tack Blogg.se !
SÅ nu hoppas jag att ni stannar kvar och att ni gillar min blogg. Och om ni vill så kan ni följa mig på Instagram, sök på emajon så kommer jag upp.
 
Kram!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: healthyy.blogg.se

Fina bilder ! :)

2013-01-28 @ 22:59:31
URL: http://healthyy.blogg.se/
Postat av: ebba

hoppas du får en bra onsdag!
ALLT BRA MED DIG ?

2013-01-30 @ 14:01:42
URL: http://eenilssonn.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback