18-01-2013

Tröja: Gina Tricot
Byxor: Gina Tricot
Skor: Vagabond
Bälte: Mammas
 
Idag började jag vid halv ett och slutade vid två, ganska najs alltså. Fick äntligen tid att ta lite riktiga bilder, har saknat det enormt. Uppdateringen har inte varit den bästa det senaste, eftersom att det är så mörkt när jag kommer hem och jag har inte tid. Hoppas att ni har överseende i alla fall. 
Men idag är det fredag, och helg igen. Känner mest att veckorna består av måndag, fredag, lördag och söndag, för de andra dagarna går så snabbt. Fyller redan sjutton år på söndag. Allt går så snabbt.



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Jonna

Du är ju så fin!!

Svar: Tack så jättemycket sötis! (A)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-01-19 @ 07:50:42
URL: http://jonnaritari.devote.se
Postat av: moniki.blogg.se

fin du är! :)

2013-01-19 @ 15:52:48
URL: http://moniki.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback