ny vecka

Förlåt att bloggen varit lite död under lovet, men det har varit ganska mycket på gång, bland annat så har min kära mamma fyllt hela 40 år, så vi hade en fest för henne, och det tog upp nästan hela helgen. 
Lovet har varit bra. Har spenderat mycket tid med John, vilket var väldigt myspysigt. 
 
Nu laddar jag för en ny vecka i skolan med musikvideo-inspelningar och annat roligt! Om tre veckor åker jag iväg på en liten skidresa med John och hans familj. Det ska bli jätteroligt och jag hoppas att skidåningen fortfarande sitter i benen sedan barndomen, men ska jag vara helt ärlig så tror jag faktiskt att jag kommer se ut som en sprattelgubbe den mesta av tiden, haha!
 
Nu fick ni en liten update vad som har hänt, och vad som kommer att hände framöver. Hoppas att jag inte gjort er allt för besvina med den sega uppdateringen, men det är så det blir ibland...
 
Har ni inget annat för er, så lämna gärna en kommentar på den HÄR inlägget. Det skulle vara supersnällt. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt. Puss 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback