birds flying high

/blus BikBok / jeans Dr Denim / jacka Gina Tricot / skor Dr Martens/
 
Idag är det kalasdags för mig och min bror! Släkten kommer och det blir fika och smörgåstårta. I dag går jag runt i min fina fågelblus och mina oerhört sköna Dr Denim-byxor!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Sara

Vilken snygg tröja :)

2013-02-03 @ 17:55:29
URL: http://www.saraklintberg.blogg.se
Postat av: En som undrar !

Vad använder du för smink? :)

Svar: jag använder BB cream foundation, BB powder, eyeliner, maskara och rouge ! Kan göra ett inlägg om mitt vardagliga smink någon gång framöver om det önskas ? :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-02-03 @ 19:58:32
Postat av: julia

Gud vad söööt du e <3

Svar: Tack detsamma sötis! <3
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-02-09 @ 21:41:13
URL: http://juliiaedberg.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback