grenar och fjädrar och så

 
 
Sony a77  Sony DT 50/1.8 SAM
Fotograf/Redigering/Modell: Jag
 
Dagen innan dagen innan det nya året, spenderades mestadels framför kameran och sedan datorn. Här ovanför är resultatet. 
Annars har jag inte gjort så mycket, ska färga håret chokladbrunt strax. Har ju låtit mitt naturliga mellanblonda växa ut så går runt med en utväxt till öronen, inte för att det gör så mycket, då det nästan ser ut som slingor eller dipdye. Så de här kan ni använda som före-bilder (Dock får ni tänka ungefär två nyanser ljusare eftersom att bilderna är redigerade mörkare haha, krångligt.
Kram
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: madelene

MEN DÖR SNYGGHETSDÖDEN!

Svar: Hahaha nej dö inte Madde!!
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-12-30 @ 20:42:27
Postat av: Felicia

PALLAR INTE HUR JÄVLA SNYGG DU ÄR!!!

Svar: MEN JAG PALLAR INTE HUR JÄVLA SNYGG DU ÄR!!!!
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-12-30 @ 20:50:12
Postat av: Eva Engblom

Jättefina bilder Emma....du är sååååå duktig. När jag tittade på bilderna så tänkte jag att något inte stämde med dig....tog mig en stund att fatta att dina ögon hade "fel" färg....:))) Du passar jättebra i bruna ögon med!!! Kramar från Eva

Svar: Tack så mycket! Jag har sminkat med vit ögonskugga runt ögonen så jag tror att det framhäver det bruna i mina ögon ! De brukar skifta färg beroende på ljuset och vad jag har på mig ! :D
Puss & kram
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-12-31 @ 09:43:54
Postat av: emma

Jättefina bilder, så fina ögon du har!:)

Svar: tack så mycket ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2014-01-02 @ 18:25:23
URL: http://forskalle.blogg.se
Postat av: Hanna

Du tar så fina bilder! :D
Vad brukar du använa för inställningar när du fotar, om man får fråga? :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Jadå klart man får:D
Jag använder alltid manuella inställningar ! Det vill säga när man stället in exponeringstiden, bländaren, iso:n, vitbalansen - ja allt- själv ! Blir mycket bättre bilder när man använder manuellt , tillskillnad från auto :)
Kram!
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2014-01-06 @ 21:26:34




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback