blades of grass on tiny bare feet

/Peplum Gina Tricot / Shorts Monki / Skor Weekday 2Hand/
Även om man inte vill tro det så börjar sommaren faktiskt lida mot sitt slut. Det är ynka 2 veckor kvar av lovet, men inga sura miner här inte! Går man världens bästa program på världens bästa skola så är det nästan som att man längtar tillbaka till den vardagen. Ser fram emot mitt nya schema (även fast det lutar åt att jag går 8-17 fyra dagar i veckan) och jag saknar min klass jättemycket!
Hur som helst så ska hela familjen in till stan idag för att fixa lite grejer, och jag går klädd såhär. Även om solen skyms av moln så är det upp mot 24 grader varmt. 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Evelina

Well hello there handsome ;)

Svar: Haha tack antar jag :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2013-08-06 @ 18:46:26
URL: http://fallindreams.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback