the time has come

Tog en paus från bloggandet i en vecka ungefär, och detta pga att jag haft 0 inspiration eller motivation till att blogga. Men nu ska jag försöka dra igång igen. Det är lite svårt när man driver en fotoblogg när snön precis försvunnit och allt är brunt och fult ute. Det finns inte direkt så fina saker att fota. Samma sak med självporträtt. Det är lite tråkigt att fota mot en vit vägg hela tiden. Jag vill hellre gå ut i naturen och skapa något vackert, men som sagt, marken och träden är bruna, vilket i min mening inte är vackert.
Och jag vill samtidigt påminna er om att detta aldrig varit - och kommer aldrig att vara - en blogg som uppdateras varje dag med onödiga inlägg. Jag vill hellre fota och skapa något som är värt att titta på!

Men hoppas att ni har haft en bra vecka i alla fall! Det har jag, jag har mest läst och skolan började ju i måndags. Imorgon ska jag och familjen till Stockholm! Längtar!




KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback