vin rött och en vattenfallsfläta

 
// stickad kofta från H&M // svarta jeans och tröja från gina tricot // halsduk från monki // skor dr martens // hund från grannen //
 
Så här gick jag runt hemma idag. Jag började gå in mina älskade dr martens och det är ju förjävligt, men sjukt värt det sen när de är så sköna att man skulle kunna sova med dom! Försökte även ta en fin headerbild. Men ljuset var helt cpigt och solen gick såklart i moln så fort jag satte foten utanför dörren. Så typiskt. Men jag har några bilder som jag i alla fall kan välja på och ha så länge tills jag fåt till något bättre! Slänger in en bild på grannens hund med som kom förbi när jag var ute och fotade , haha !

Nu ska jag fredagsmysa lite ! 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: SIXTEEN By Elin och Gisela

åååh så snyggt!
Inspiration!!!
Se fler bilder på dessa skor på bloggen!

www.Sixteen.se

2012-09-28 @ 22:43:10
URL: http://sixteen.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback