HUR MAN DEKORERAR SINA HÖRLURAR

 
SÅHÄR : 


 
 
Det är väldigt många i skolan och på bloggen som frågar hur jag gjort mina hörlurar, så jag tänkte visa det nu i en liten guide. Jag är dock inte så bra på guider så jag hoppas att ni förstår ! 
 
DET NI BEHÖVER :
 
En sax
 
Pärlor 


Och såklart ett par hörsnäckor !
 
 
Okej du börjar vi. Förklaring följer efter varje bild !


Börja med att ta en pärla. Stick in ena sax-spetsen i hålet, sedan klipper du.
 
Såhär ska de se ut ! 
 
Sedan trär du bara på pärlan på sladden och klämmer ihop den lite. Pärlor är elastiska och drar ihop sig lite, så jacket kommer inte synas till slut.
 
 
Du fortsätter likadant hela tiden tills du tycker att du är klar.
 
Svårare än så är det inte, hoppas ni fattade , hihi !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback