expecto patronum

Fattar ni vad som hände när min pojkvän kommer hem från London med en exakt kopia av Fläderstaven till mig !? Jo, precis, som den galna Harry Potter nörden jag är, blev jag såklart helt till mig. Jag grät. Jag skrattade. Jag skrek. Jag sprang runt halva dan och viftade med den och uttalade förbannelser hit och dit över allt och alla! Lyckligare har jag inte varit på länge. Denna tillhör absolut kategorin av mina allra käraste tillhörigheter. Andra saker som också ingår där är min mobil, min dator och såklart mina Harry Potter böcker och mina Harry Potter filmer! Det finns inget bättre än Harry Potter!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: johanna & moa

bloglovin byte?
Om du vill så kommentera vår blogg vilket nummer du blev så jag vi det samma :)

Svar: gör inte byten :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-09-25 @ 08:38:35
URL: http://photoo.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback