senapsgul

 
//kofta h&m // byxor gina tricot // tunika (i stoppad) h&m // halsduk ullared // dr martens // levi's jacka (inte på bilderna)//
 
Såhär såg jag ut idag. Älskar min gamla kofta från H&M som jag dammade av imorse. Bilderna är inte de bästa. Det börjar mörkna så tidigt och snabbt nu. Vintern är påväg. 
Just nu sitter jag och tittar på HV-AIK på tv med John. 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Ebba M

SV: Tack snälla! Åh så fin du är! En fråga, hur gör du en så fin frisyr haha?

Svar: tack så mycket! :D jag har lovat en del läsare att göra "frisyr" inlägg, alltså typ videoinlägg där jag fixar håret på olika sätt! Kan visa upp denna frisyren först om du vill? :D Isf kommer videon in någon gång i slutet av denna veckan! :D
men om du inte orkar vänta så länge kan jag försöka förklara lite snabbt!
Men iaf:
-jag delar upp håret i en mittbena
-sen börjar jag med att ta två hårslingor på en av sidorna av benan och börjar "twista" dom! Men för att den ska bli lite "inbakad" så plockar jag upp en hårslinga till en av de andra hårslingorna varje gång jag "twistat" du vet, ungefär som när man gör en inbakad fläta!
-jag twistar så långt jag vill ha det
-sedan börjar jag på andra sidan och gör likadant!
-När jag är klar sätter jag upp håret i en tofs! :D
KLART :D
Hoppas du förstod, men som sagt, en video om denna frisyr kommer! :D
Kramis!
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-23 @ 20:17:53
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: Ebba M

SV: Åh så bra, skulle verkligen uppskattas! Men jag tror jag förstår hur du menar! Ska absolut prova!:-D

Svar: bra! hoppas det blir bra! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-23 @ 20:33:54
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: ThereseLo

höst gör sig ju så bra på bild! och du med självklart :)

Svar: Visst gör det! Älskar höst! Tack så jätte mycket! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-23 @ 21:23:34
URL: http://thereselo.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp ditt skolfoto ?

Svar: Det finns uppe nu! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-24 @ 22:37:55
Postat av: Anonym

Älskar den där koftan!:)

Svar: Jag med! Den är jättefin tycker jag ! :)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-27 @ 09:19:07
Postat av: Evelina

Du tar så himla bra bilder! Vilken kamera använder du? :)

Kram Evelina

Svar: Tack så jättemycket! :D Jag har en video där jag visar upp min kamera utrustning här: http://tjugondejanuarii.blogg.se/2012/october/svar-pa-fragestunden-videoinlagg.html#comment
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-28 @ 20:05:40
URL: http://evvis99.devote.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback