pluggar

 
 
Sitter och gör en dum kreativitets-uppsats. Är snart klar, men det var riktigt svårt att komma igång med den och veta hur man ska börja. Men jag är väldigt nöjd hittils i alla fall. Har skrivit 1500 ord nu så jag känner att jag behöver ett break.
Eftersom att jag inte har något annat att blogga om tänkte jag svara på lite random frågor, så att ni har något att läsa denna mulna, kalla, gråa, lediga måndag...
 
 
Först: 
NIO SNABBA!
blogga eller läsa bloggar     
morgon eller kväll - fast morgonen är vackrast       
t-shirt eller skjorta - fast helst en tröja med långa armar
böcker eller film - jag farcineras av dem båda
bio eller dvd - film är bäst hemma
sött eller surt - SORBISAR
myskväll eller fest 
twitter eller facebook  
chips eller godis
 

SENASTE:

1. Dryck: MJÖLK, naturens egna sportdryck!

2. Telefonsamtalet: John!

3. SMS: Felicia !

4. Sång du lyssnade på: Bullets - Rebecca & Fiona .

 

HAR DU NÅGONSIN:

5. Varit kär: Ja herregud 

6. Förlorat någon speciell person: Det har väll alla ?

7. Varit deprimerad: Lääädsäään

8. Varit så trött att du somnat sittandes: På bussen påväg till skolan, haha ! Sen massa gånger på skolresor och sånt. 

 

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

9. Blå

10. Svart

11. Turkost

 

I ÅR HAR DU:

12. Lärt känna en ny vän: Ja, många, började på gymnasiet ju!

13. Fått ditt hjärta krossat: Yepp, men det blev lagat igen!

14. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja!

15. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ah tror faktiskt de. Maddeeejsan :*

16. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jäää.

17. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha klart,

18. Kysst en kompis: Nej :o

 

BLANDAT:

19. Hur många barn vill du ha i framtiden: Högst två!

20. Har du några husdjur?: Nej, men jag har haft tre hamstrar och en kanin som blev 100 år. Typ. 12.

21. Vill du ändra ditt namn: Nej, Emma är coolt. 

22. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var med John och min familj tror jag!

23. Vilken tid vaknade du idag: Runt 10

24. Vad gjorde du igår runt midnatt: ZzzZzz....

25. Någonting som du längtar till: Julafton! (aaa)

26. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nothing ! 

27. Vad lyssnar du på just nu: Skall aldrig mer få bränna mig - Thomas Stenström

28. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha nej, det tror jag inte xD

29. Vad gör dig irriterad just nu: Personen som snackar så mycket skit om alla i sin paralellklass, men som kommer hamna med massor av dem sen när de ändrar klasserna i tvåan. Karma is a bitch.. 

 

OM DIG:

30. Vad är ditt namn: Emma Axelsson

31. Singel/upptagen: Upptagen

32. Stjärntecken: Stenbock oftast, men i en del tidningar är jag Vattuman.

33. Kille eller tjej: Tjej

34. Grundskola: Månsarpskolan & Flahultskolan

35. Gymnasie: Per Brahegymnasiet

36. Högskola: Sakta i backarna nu...........

37. Hårfärg: Mellan blond, men har färgat det rött med svart dipdye. Dock är det extremt uttvättat.

38. Långt eller kort: liiite liite för lång.

39. Längd: 166 cm över havet.

40. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är kreativ och påhittig.

41. Piercings: Hål i öronen och i naveln.

42. Tattoos: Vill ha en på handleden och en i nacken.

43. Höger eller vänster: Högerhänt 

 

DIN FÖRSTA:

44. Operation: Har aldrig hänt.

45. Piercing: Öronen.

46. Tatueringen: Har ingen än. Men det kommer bli dödsrelik-symbolen i nacken och sedan "double infinity"-symbolen på handleden, oså ska det stå "Always" under (En replik av Snape i Harry Potter)

47. Bästa vän: Felicia Tobias och Johanna!

48. Sporten du spelar: Dans, sedan fotboll och simhopp.

49. Husdjur: SKRÅLLAN! (han var en kille.........)

50. Vaccination du minns: Stelkramp i fyran

51. Konsert: Räknas Amy Diamond på Barnens dag i folkets park i Huskvarna? xD

 

JUST NU:

52. Äter du: GODIS

53. Dricker du: MJÖLK, fortfarande....

54. Är du på väg att: skriva detta.

55. Lyssnar du på: Fan vad musikfrågor det blir då. Men, men... B3 - Placebo

56. Väntar du på: Inte ett skit

 

DIN FRAMTID:

57. Vill du ha barn: Ja 

58. Vill du gifta dig: Klart. Stort vitt!

59. Karriär i åtanke: FILMREGISSÖR eller författare, programledare eller reporter eller journalist! Men filmregissör/producent är högsta drömmen.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

60. Läppar eller ögon: På John är både och perfekta!

61. Kramar eller pussar: Johns kramar OCH pussar = det är grejjer det asså

62. Kortare eller längre: Längre

63. Yngre eller äldre: Äldre (något år typ) men helst lika gamla.

64. Romantisk eller spontan: Både och

65. Snygg mage eller OCH snygga armar: ALLT

66. Tatueringar eller piercingar: TATUERINGAR

67. Känslig eller inte: Alla har ju känslor ?

68. Ragg eller förhållande: Förhållande.

69. Bråkstake eller tveksam: Ehmmm... fattar inte vad detta är för alternativ xD

 

HAR DU NÅGONSIN:

70. Kysst en främling: NEJ

71. Gjort något sjukt spontant: Nån gång kanske

72. Tappat glasögon eller linser: Ja.

73. Har du blivit arresterad: HAHHAH NEJ xD

74. Dissat någon: Nope.

75. Gråtit när någon dött: Det är väll klart man gör !?!?!

 

TROR DU PÅ:

76. Dig själv: Ja !.

78. Mirakel: Ibland, när man behöver ett.

79. Kärlek vid första ögonkastet: Det vet jag faktiskt inte

80. Himlen: Den är ju där :D:D::D:D:D::D:D:D::D:D:D:D::D:D:D::DD TROLLOLOLOLO #YOLO

81. Tomten: KLART :D::D:D

82. Änglar: Vet inte, men jag tror på andar / spöken!

 

SVARA ÄRLIGT:

83. Varit otrogen: NEJ

84. Haft mer än en pojkvän på samma gång: HAHAH NEJ

85. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja de klart?

86. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, John och mina vänner!

 

 

 




KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Paulina

Kan inte du lägga ut bilder på din navelpiercin!? ;) <3

2012-10-29 @ 22:28:49
URL: http://saschaily.blogg.se
Postat av: Sminkhörnan

SV: Haj! Nja det finns faktiskt bud på båda sätten. Jag personligen sätter in (ganska mycket) olja i torrt otvättat hår och antingen låter det sitta i ett par timmar och ibland har jag till och med sovit med oljan i och sen duschat som vanligt på morgonen. Tror att oljan är väldigt just universell och kan användas lite som du känner passar dig liksom =) Lycka till!!!

Svar: tack så mycket för hjälpen ! jag testar runt lite och ser vad som passar bäst! kram :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-10-30 @ 09:57:33
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: Felicia

Va vacker du ær, och måste sæga jag ælskar ditt hår :D
Och vilken rolig lista, sitter och ær sjuk så jag tror jag snor den hær av dig :D lænkar hit såklart, haha.

Ha en fin dag!

Svar: tack så hemskt mycket! det är lugnt du! krya på dig och hoppas att du blir bättre! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-02 @ 11:43:12
URL: http://rosdalen.blogg.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback