universum i svart och vitt

 
Foto: Madelene Glaad
Modell: Jag 
Utrustning: Sony a230 + Tamron 70-300mm F4

De här bilderna fotade Madde på mig i går i fotostudion! Det var riktigt roligt, och det måste göras om väldigt snart. Är säker på att ni kommer få se massor av bilder fotade i denna studion under min tid på Per Brahe! Men hoppas att ni gillade bilderna i alla fall. Lämna gärna en kommentar! 
Kram på er sötisar!



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amandaroos

hur vacker som helst ju!!

Svar: Tack snygging !! (A)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-21 @ 22:09:56
URL: http://amandaroos.blogg.se
Postat av: Inger Axelsson

Fina Emma..

Svar: tack så mycket inger!
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-23 @ 12:15:04




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback