för jag är här för jag vill och jag tror på det, jag är här för att stanna så bara fatta det

 
Det här är bilderna som jag tog idag sm jag lovade att ladda upp idag. Blev ganska nöjd, för kvaliteten blev rätt bra, trots att jag höjde ISOn rätt mycket! Vad tycker ni ? 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amandaroos

Du är så vacker!

Svar: tack så jätte mycket! du är vacker !
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-30 @ 16:22:37
Postat av: Viktor

DAUUUYM WOMAN!
LOOKING GOOOOD ^~^

Svar: haha taaack viktor ! var i fotostudion i skolan idag och fotade så det lär bli fler imorgon ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-30 @ 19:44:39
Postat av: Felicia

FINASTE SYSTER <3

Svar: DDU ÄR FIIN! <3
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-01 @ 09:46:19




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback