dagens bild

 

Ska börja med något som jag kallar för Dagens bild. Kopierade listan från den HÄR söta tjejens blogg. Har inte gjort detta innan, men tänkte att det kunde ge en chans för alla satt se lite bilder från arkivet oså ! Sen har jag ju så mycket bilder som jag inte vet vart jag ska göra av dem med, så detta passar bra just nu! 

Tänkte att jag kunde börja imorgon ! Och då blir alltså temat Självporträtt.


Här ser ni listan :

Dag 1: Självporträtt.

Dag 2: Bästa kompis/ar

Dag 3: Tema grön

Dag 4: Sommar

Dag 5: Pojkvän/Flickvän

Dag 6: Favorit pryl/ar

Dag 7: Tokigt

Dag 8: Husdjur

Dag 9:Idrott

Dag 10: Rädsla

Dag 11: Kärlek

Dag 12: Sorg

Dag 13: Favorit kläder

Dag 14: Mat

Dag 15: Nåt du ä stolt över

Dag 16: Favorit bild

Dag 17: Tema röd

Dag 18: Dagens

Dag 19: Vinter

Dag 20: Tema brunt




KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Emelie FOTO

kul:) och du har en jätte fin blogg.

Svar: tack så mycket! :DD
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-11-29 @ 01:38:43
URL: http://emeliesverin.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

Hej! Gud vad gulligt att du länka! Förgyllde min dag :D Tack så mycket :D
Kram ♥

2012-11-29 @ 17:02:19
URL: http://grahnensliv.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback