LÄNKBYTE MED NIKLAS !

 
 
 Jag har ju sagt innan att jag tycker om när killar bloggar, det är coolt och annorlunda ! De flesta som bloggar är ju faktiskt tjejer, det måste ni ju bara hålla med om ! Så jag tänkte att jag kunde göra ett länkbyte med Niklas här. Han är en kille som bloggar om sin vardag och allt mellan himmel och jord ! Jag tycker ni kan besöka han blogg, den är bra! :D 
Kom till hans blogg genom att klicka på bilden ovanför !  :D



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: ja visst är dom!
Ja absolut det kan vi göra :) I ett inlägg eller i menyn? :)

Svar: I ett inlägg , om du vill ? :D Har ju redan en länk till din blogg i min meny :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-06-27 @ 13:27:12
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: oj, det har jag missat! :D
Då kör vi på inlägg då :)

Svar: yes ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-06-27 @ 13:38:33
URL: http://frukallgren.blogg.se/




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback