JUST ANOTHER DAY + W.I.P

Photobucket Pictures, Images and Photos
Hade en mysig dag med John idag. Han kom till mig och väckte mig runt elva. Gullplutten! Utanför husetsbrygga väggar smattrade regnet på som bara den ! Hoppas regnet blir bättre då jag åker till falkenberg om elva dagar. 
Nåja, imorgon har jag faktiskt planerat in lite saker som jag ska göra med mig själv! Ska ställa klockan ganska tidigt och gör mig iordning och fota en cool fotoidé som jag fick för någon dag sedan. Får se hur det blir. Efter det ska jag kanske ut och springa för en gångs skull - om vädret tillåter vill säga. Sen ska jag sätta mig och rita klart Alicia Keys ! Ni får förresten en work in progress - bild ! Har kommit  halvvägs, och ni har fått vänta ett tag, så jag tänkte att ni kanske ville se hur den ser ut hittills ! 
Så ni har mycket att se fram emot här på bloggen imorgon ! Håll utkik helt enkelt ! 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: bea

du målar så bra!!! min målning jag fick av dig hänger i min walk-in, så himla fin

2012-06-26 @ 00:14:36
URL: http://trendbybea.devote.se




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback