LÄNGTAR

Photobucket Pictures, Images and Photos
 
Här är några äldre bilder som jag la ut på min förra blogg, några av dem har jag dock visat här också. Men iallafall. Jag vill att ni ska ha förstående just nu, till att jag bara kan göra mobilinlägg. Min dator är sönder och jag får lite smått panik, eftersom att detta främst av allt är en fotoblogg, med många bilder, samt en blogg med mycket outfitbilder. Jag kan inte lägga ut sådant nu. Men jag lovar att så fort jag får tag i en fungerande dator som någon vänlig själ som jagkänner kanske vill låna mig, så ska jag lägga ut bilderna från Falkenberg och bilderna från Gränna, och alla andra bilder jag tagit.... Det är skön jobbigt... Men jag hoppas iaf att ni förstår ! Släng gärna in en kommentar säg vad du tycker , eller vad du har på tankarna ! 
 



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:





Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback