min tavla hängs upp till minne av stefan liv

Ja, så är det. Jag ritade en teckning av Stefan Liv för drygt ett halvår sedan och nu ska den hängas upp i Folkets Hus i Norrahammar lite utanför Jönköping. Som de flesta kanske vet är att Stefan skulle ha fyllt 32 idag, och att han faktiskt är från Norrahammar och gick på min gamla skola. Detta är väldigt stort för oss i Jönköping och vi gör allt för att hedra honom till det yttersta. 
Daniel Karlsson, aka The Moniker ska vara där också, då han var en av Stefans närmsta vänner. Han bodde faktiskt också i Norrahammar. 
Bussen går om en halvtimme och sedan är minnesstunden igång. Är så himla nervös så att jag smäller av. Har vetat om detta i ett halvår, men det har gått så snabbt och nu är det plötsligt dags. Jag är nervös för vad folk kommer säga och tycka om den. Kommer de tycka att den är hemsk? Kommer de tycka om den? Det återstår att se...



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: majsan

Veckans blogg är uppe! kolla om du blev en av vinnarna!

Svar: tacktacktacktacktack ! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-23 @ 11:37:31
URL: http://eey.blogg.se
Postat av: Elin

Åh så fint du ritar!

Svar: Tack så jättemycket! :D
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-25 @ 18:23:27
URL: http://eamandanielsson.blogg.se
Postat av: maja

Inte så fin, men de är ju min smak :)

Svar: Jag tror att om den hade varit ful så hade den ju inte hängts upp ;) det var ju inte så att jag tvingade dom att hänga upp den, det var ju dom som frågade ;)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-26 @ 00:53:48




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback