årets sista outfit

Klänning: Gina Tricot
Kofta: H&M Trend
Skor: Vagabond
Silverarmband: Fick jag av älsklingen i julklapp
 
Och nu är tiden inne för mig att visa årets sista outfit. Idag är det nyårsafton och här hemma lagas det god mat. Jag ska inte iväg någonstans utan jag stannar hemma iår. Tycker att det är mycket mysigare. 
Men såhär ser jag ut i dag i allafall! 




KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: amanda roos

galet snyggt, och du passade ju super bra i röda läppar!! älskar din frisyr också!

Svar: Åhh tack! Tycker du det? Jag chansade lite :D tack tack tack !
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-12-31 @ 18:40:14
URL: http://amandaroos.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var värkligen jätte snyggt emma!!

2013-01-01 @ 21:53:24




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback