ROCK ON !





// tröja kortare fram längre bak H&M Trend // jeans Gina Tricot // jeansväst f.d jeansjacka H&M // kofta Gina tricot //bälte från Island // tygpåse Monki // klocka Ur&Penn // skor Vagabond // Clubmasters //
 
Såhär såg jag ut idag. Det har varit väldigt varmt idag tycker jag, fast ändå har jag fryst inne i skolan. Hade en stor håltimma ensam så jag drog till stan och köpte en Vampire Diaries-bok och en fake töjning. 
När jag slutat kom John till skolan och vi åkte tillsammans hem till mig och nu sitter vi här och tittar på Robinson.
 
Och förresten ! Jag fick in en fråga i en kommentar om jag inte kunde göra ett inlägg om min linje. Kanske gör det imorgon ! Slutar dock väldigt sent. Går från 8.00 till 17.00 så vi får se om jag överhuvudtaget orkar göra någontling imorgon, haha !



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: En kille på peset

Riktigt goa höfter <3

2013-04-13 @ 09:52:38




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback