NY HEADER !

Japp serrö. Ny header uppe. Hade en omröstning på Facebook om vilken mina läsare ville att jag skulle ha, denna eller min gamla. Det blev denna ! Ser du inte headern som header så klicka F5 tills den kommer upp ! :) Men vad tycker ni ? Blev den bra ? :)



KOMMENTARER I DET HÄR INLÄGGET:

Postat av: Anonym

å vad fin du är!
sv; tack så mycket! och jag är född och uppvuxen i luleå(läs: skogen) haha:)

Svar: aw tack ! (a)fan vad cooolt !
jag bor i jönköping, det ligger ända nere i småland, haha ! (a)
emmasfotografier ~ självporträtt ~ natur ~ vardag

2012-08-20 @ 11:48:00
Postat av: Anonym

Du har en Otroligt fin blogg, Jag antar att du går på PB, jag hitta din blogg gennom, Skol-Bänken Hahha...Du skrev där ;)#Smart

2012-08-28 @ 20:26:05
Postat av: Anonym

vad använder du för program där du gör dina headers?
btw du är super fin och har en jätte bra blogg!:)

2012-08-31 @ 21:24:13




Kommentera här:

DITT NAMN:
Ska jag komma ihåg dig?


E-POSTADRESS: (bara jag ser)


DIN BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback